Creatum võitis Maanteeameti Jalgrattakiivri kampaania hanke

Creatumi innovatiivne ja noortepärane idee sai enim punkte paljude Eesti juhtivate agentuuride osavõtul toimunud riigihankel. Kampaania staariks on maailma eliiti kuuluv motokrossisõitja Tanel Leok, kes osaleb kampaanias heategevuslikel alustel ning saabub kampaania võteteks spetsiaalselt Itaaliast.

Kampaania kestab 25.04 – 15.05 ja selle eesmärgiks on teadvustada fakti, et alates juulist 2011 muutub jalgrattakiiver kohustuslikuks kõigile kuni 16aastastele lastele ja noortele, soovituslik on jalgrattakiiver aga alati ja kõigile.

Kampaania tulemusena peab sihtrühmas suurenema kiivrite kandmine 3-5% ja kampaaniast peab olema teadlik vähemalt 70% kogu elanikkonnast.

×
Menüü