Creatum tervitab uut partnerit ja strateegiajuhti Birjo Kiike
Oktoobrist Creatumiga liitunud turunduskommunikatsiooni strateeg Birjo Kiik on töötanud üle 10 aasta Hansapangas erinevates üksustes turundusjuhina, Valiori müügi-ja turundusdirektorina ning viimasel kolmel aastal reklaamiagentuur Idea tegevjuhina. Birjo on lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna, spetsialiseerudes ärirahandusele ja turundusele. Ta on kaitsnud magistrikraadi summa cum laude EBSis, spetsialiseerudes ärikonsultatsioonile.
Birjo on andnud nõu paljudele Eesti ja rahvusvahelistele suurettevõtetele ning olnud Baltikumi mõistes revolutsiooniliste pangatoodete sünni juures: Duokonto, Trump – hilisem Ego kaart jms.
Hansapangas töötades vedas Birjo kliendigruppide segmenteerimise protsessi, millest paljuski kujunes baas panga hilisemale turundusarhitektuurile ja pälvis sellega Aasta Meeskonna tiitli.
Birjo näeb nii strateegilise kui taktikalise kliendinõustamise kõrval oma missiooni Eesti reklaamimaastikul eeskätt kolmes fookuses:· 1) täpsem sihiseadmine enne tulistamist annab märkimisväärse rahalise efekti juba aastaga – plan or die!· 2) Rohkem kui müstikuid vajab Eesti majandus Äripäeva lugevaid loojaid. 3) Eesti agentuuril on võimalik ehitada kompetents, et anda adekvaatseid sisendeid meie ettevõtetele, kes soovivad välisriiki laieneda ja see ei pea 100% olema sealse partneragentuuri kallis töö – väga suure töö saab ära teha siin, Eestis kohapeal.
Creatumi jaoks tähendab Birjo Kiige positiivne otsus suure kogemustepagasi ja strateegiavõimekuse liitmist Eesti ilmselt ühe enim kliendi vajadustesse süveneva agentuuriga.
Ütleme Birjole tere tulemast!