SA Archimedes
„Teadusaasta“

miks
Budget
180 000
EUR + KM


Results
Teadusaasta projekti raames saavutati märkimisväärne reklaami mäletamismäär

56% sihtgrupist mäletas kampaania materjale

üle 72 000 külastuse miks.ee lehele

9 400 fänni miks.ee facebooki kontole

üle 266 PR kajastuse

ca 436 Teadusaasta egiidi all toimunud üritust

Creatum's role
  • Kampaania strateegiline planeerimine
  • Kampaania strateegiline projektijuhtimine
  • Identiteeedi, veebilahenduse, 7 teleklipi, muude reklaammaterjalide loomine ja tootmine
  • Meediavahendus koostöös meediaagentuuriga
  • Suhtekorralduse vahendus koostöös suhtekorraldusagentuuriga
  • Raporteerimine, analüüs
Awards
  • 2012 Golden Drum, Silver Drum / graafika / Hõbe, Teadusaasta illustratsioon
  • 2012 Golden Hammer, Silver Hammer / graafika / Hõbe, Teadusaasta illustratsioon
  • 2012 Kuldmuna / graafika / Pronks, Teadusaasta illustratsioon
  • 2011 ADCE Eesti / graafika / KULD, Teadusaasta posterid, SA Archimedes
×
Menüü