Results
Teadusaasta projekti raames saavutati märkimisväärne reklaami mäletamismäär
56% sihtgrupist mäletas kampaania materjale
üle 72 000 külastuse miks.ee lehele
9 400 fänni miks.ee facebooki kontole
ca 436 Teadusaasta egiidi all toimunud üritust
Creatum's role
- Kampaania strateegiline planeerimine
- Kampaania strateegiline projektijuhtimine
- Identiteeedi, veebilahenduse, 7 teleklipi, muude reklaammaterjalide loomine ja tootmine
- Meediavahendus koostöös meediaagentuuriga
- Suhtekorralduse vahendus koostöös suhtekorraldusagentuuriga
- Raporteerimine, analüüs
Awards
- 2012 Golden Drum, Silver Drum / graafika / Hõbe, Teadusaasta illustratsioon
- 2012 Golden Hammer, Silver Hammer / graafika / Hõbe, Teadusaasta illustratsioon
- 2012 Kuldmuna / graafika / Pronks, Teadusaasta illustratsioon
- 2011 ADCE Eesti / graafika / KULD, Teadusaasta posterid, SA Archimedes