Pet City XL avamiskampaanial tugevad tulemused

Järeluuring näitab, et Pet City XL lansseerimiskampaania tulemused ületasid seatud ootusi. Bränd saavutas valdavalt Tallinna ja Harjumaa fookusega kampaania käigus 44% tuntuse kogu Eesti lemmikloomaomanike seas, mis on tugev näitaja. Koguni 40% teab, et PetCity on Põhjamaade suurim lemmikloomakaupade ja –teenuste keskus. Ootuspäraselt on veelgi tugevamad tuntuse näitajad Tallinnas (61%) ja Põhja-Eesti 57% lemmikloomaomanike seas ning Lääne-Eesti (sh Pärnu) 55% lemmikloomaomanike seas.

Avamispäeval oli külastajaid üle 3000 ja hetkeks on Pet City Facebookis saavutanud juba rohkem kui 2700 jälgijat.

Pet City XL avamiskampaanial tugevad tulemused

Järeluuring näitab, et Pet City XL lansseerimiskampaania tulemused ületasid seatud ootusi. Bränd saavutas valdavalt Tallinna ja Harjumaa fookusega kampaania käigus 44% tuntuse kogu Eesti lemmikloomaomanike seas, mis on tugev näitaja. Koguni 40% teab, et PetCity on Põhjamaade suurim lemmikloomakaupade ja –teenuste keskus. Ootuspäraselt on veelgi tugevamad tuntuse näitajad Tallinnas (61%) ja Põhja-Eesti 57% lemmikloomaomanike seas ning Lääne-Eesti (sh Pärnu) 55% lemmikloomaomanike seas.

Avamispäeval oli külastajaid üle 3000 ja hetkeks on Pet City Facebookis saavutanud juba rohkem kui 2700 jälgijat.

×
Menüü