Agentuurist
02.12.2015
Creatum on..
Eesti kapitalil põhinev turundus-kommunikatsiooniettevõte, mis asutati juunis 2008 pakkumaks ettevõtetele analüütilisemat partnerlust. Lisaks süviti-vaatele eeltöö protsessis on Creatumi võtmesõnadeks meeskonna suur kogemus, kiire mõtlemine ja täpselt suunatud loovus. Vaid 8 tegevusaasta jooksul on ettevõtte olnud võtmepartneriks nii uute brandide loomisel kui kaalukate era- ja avaliku sektori kampaaniate läbiviimisel. Kvaliteedimärgiks Aasta Turundusteo tiitel, samuti üle 15 auhinna loovuse eest kodu- ja välisriikide festivalidel.
Ettevõtte eesmärgiks on anda brandidele ja kaubamärkidele rahvusvahelist konkurentsivõimet ning suurendada nähtavalt nende turuosa. Creatumi põhimõtteks on mitte olla suur vormilt, vaid sisult, kvaliteedilt ja reageerimiskiiruselt – põhinõuded, mille esitab kiirelt muutuv digiajastu nii agentuurile kui turundus-kommunikatsioonile laiemalt.
Meeskond
Creatumi suurimaks varaks on andekad inimesed, sh üks Eesti kogenumaid loovjuhte. Iga kliendi jaoks kompekteeritakse eraldi tiim ja sinu paadis on vanad tegijad ise. Aga oma silm ja kõrv on kuningad, võta meiega ühendust ja pane Creatum proovile.
Agentuuri juhatus
Ettevõtte CEO & loovjuht, partner Igor Baturin on oma 25-aastase valdkonnakogemusega üks kogenumaid ja enim auhinnatud loovjuhte Eestis. Igor on õppinud Tartu Ülikoolis ajakirjandust ja EMA Lavakunstikateedris režiid ning töötanud varem copywriteri, loovjuhi ja analüütikuna Eesti suurimas turundus-kommunikatsiooniettevõtete grupis Leo Burnett Eesti (WWH AS), loovjuhina Grey Eesti's ning loovjuhi ja partnerina agentuuris Brilliant. Ta on olnud pikaajaline core team`i liige väga paljude Eesti turu suurimate reklaamijate meekondades, nõustanud 10 aasta jooksul parempoolset suurerakonda, aidanud luua EXPO 2000 Eesti paviljoni sisu jpm. Tema auhindade nimekirja kaunistavad Grand Prix', Media Folder, 3 Kuldset Haamrit, 2 Hõbedast Haamrit Baltikumi reklaami tippfoorumilt Golden Hammer, lisaks Hõbedane Trumm Kesk- ja Ida-Euroopa tippsündmuselt Golden Drum.
Missioon & visioon
Kasvatada ettevõtete rahvusvahelist konkurentsivõimet, suurendades kaubamärkide ja inimeste vahelise väärtusmaailma ühisosa.
Kasvada süvaanalüüsile ja jõuliselt eristuvale loovusele panustades Eesti üheks juhtivaks turunduskommunikatsiooniettevõtteks.
Turundustööriistad
Creatum on välja töötanud metoodika, mis lihtsustab erinevate turundusprobleemide tuvastamise ja võimaldab pakkuda kiireid lahendusi. Üheks turundustööriistaks on 360 C, mis põhineb mõtlemise neljasektorilisel kaardistusel. Lisaks on agentuuril oma sihtgrupi fookusuuringute läbiviimise tööriist, positsioneeringute läbiviimise tööriist ja muid nippe-võtteid, millega loovlahendusele eelnev analüüs efektiivseks teha. Agentuur kasutab partneritena tunnustatud turundusanalüütikuid ja ärikonsultante. Kui soovid rohkem teavet, kirjuta siia.