Eesti laste ja noorte huvi oma kiivri disainimise vastu oli ülikõrge
Vaid ühe kuu jooksul disainis endale Creatumi loodud kampaania raames unikaalse jalgrattakiivri 9 343 last ja noort, millele anti kokku 84 633 like`i. Samuti oli paljude ise disainitud kiivrite graafiline tase väga kõrge. Unikaalseid külastajaid Maanteeameti kiivridisainimise kampaanialehel ww.kiiver.ee oli sel perioodil jooksul: 46 018, erinevaid alamlehti vaadati 203 953 korral. Oma kiivreid said noored disainerid tutvustada ka Facebookis.
Põhjuse ja samas unikaalse võimaluse endale ise kiiver disainida andis uue, juulist jõustuva Liiklusseaduse säte, mis muudab kiivri kandmise kõigile kuni 16-aastastele kohustuslikuks.
Selle teadvustamiseks korraldas Maanteeamet noortele suunatud tugeva interaktiivse toega kampaania, kus igaüks sai lisaks oma kiivri originaalkujunduse loomisele soovi korral kiivri ka välja osta (see võimalus kestab kiiver.ee-s augusti lõpuni). Kampaania staariks on vabal ajal jalgrattasõitu armastav maailma tippu kuuluv motokrossisõitja Tanel Leok, kes osales kampaanias heategevuslikel alustel.
Kõige enim hääli sai kiiver, mille kujundas Kaljo Kõvask. Teda ootab auhind – Tanel Leoki allkirjaga jalgrattakiiver. Korraldajad tõstavad esile ka Erkki Madi, Allan Popi, Mark Tisleri, Marelle Maiste ja Katrin Kasumetsa loodud disaine. Lähemalt saab edetabelisse tõusnud noorte loominguga tutvuda siin: http://www.kiiver.ee/vaata-ja-hinda/sort/popular.