“Vapruse kutse” jagab tiitlit “Aasta sotsiaalkampaania 2010”

Reedel, 11. märtsil jagati Tallinnas Vene Teatris toimunud aasta turundussündmusel Password 2011 Eesti olulisemaid turundusauhindu. Aasta parimate hulka kuulus ka Creatum`i loodud kampaania “Vapruse kutse” Eesti Kaitseväele (tellija KRA Värbamiskeskus), mis jagas Aasta Sotsiaalkampaania 2010 kõrgeimat kohta kahe teise kampaaniaga (“Euro lansseerimine” ja võrdse kohtlemise kampaania). Lisaks pälvis eriauhinna eakate festivalile “Rohkem aastaid täis sära ja väärikust!” kampaania, kuhu Creatum panustas identiteediloome ja reklaamikommunikatsiooni osas.

Turundustegu 2010″ Grand Prix. Tiitli “Aasta turundustiim 2010” pälvis EMT. “Aasta meediategu 2010” Grand Prix võitis SEB uue internetipanga lansseerimise eest meediaagentuur Mediapool. “Aasta meediaagentuur 2010” tiitli sai MediaCom.

×
Menüü